Thursday, January 15, 2009

::Stress::


Im feeling bad mood today..dunno y do alots of correction when my working time~haizz..dunno wat happen to me on today,juz hope can have a rest and dun think too much!!!i really need a "REST"...have a lots of pressure on my job~really....maybe it cause meet a HORRIBLE customer early in the morning!!!!!!
除了我的忠实听众(dear)...::幸福小天地::也成了另一个可以让我吐苦水的好对象...谢谢你时常在我身边鼓励我..陪伴我..迁就我..!!我知道当我遇到不开心时或不如意的事情时总会乱发脾气~~答应了你会改...结果还是一而再,再而三地向你无理取闹...最终你还是没放弃我...所以我也也不该先放弃我自己!!我一定会尽量减少给自己太大的压力...也要尽快学会如何应付工作上所遇到无理取闹的顾客...真的很谢谢你一路陪我走来...谢谢你爱我~~你是上天送给我的"特别奖".....

No comments:

Post a Comment